آبمیوه خوری کودک مایا ، راهنمای استفاده

به گفته کمیته تغذیه آکادمی اطفال آمریکا، به نوزادان زیر شش ماه نباید آب داده شود. مصرف آب قبل از شروع رژیم غذایی جامد می تواند خطر ابتلا به آلاینده ها یا آلرژن ها را در شیرخوار ایجاد کند. برای مشاهده آبمیوه خوری کودک مایا ، که از جمله محصولات کودک در سیسمونی است، اینجا کلیک کنید. آبمیوه هم در همان دسته غذاهای جامد قرار می‌گیرد. نوزادان، برای شش ماه اول به جز شیر مادر، به هیچ نوع غذای دیگری احتیاج ندارند.

بخش آکادمی اطفال آمریکا درباره تغذیه با شیر مادر خاطرنشان می کند: در طول 6 ماهه اول، حتی در آب و هوای گرم، آب برای شیرخواران ضروری نیست.

آب میوه هم باید درست مثل سایر غذاهای جدید به کودک معرفی شود. کودک باید کم کم نوشیدن آب را از یک لیوان به جای شیشه شیر یاد بگیرد.

اما در عین حال کودک شما خواهان استقلال است. استفاده از یک آب میوه خوری کودک یک ایده خوب برای پاسخ دادن به این حس اسقلال کودک است تا بتواند به تنهایی آب میوه بنوشد.

استفاده از آبمیوه خوری کودک مایا را چه زمانی شروع کنیم؟

الان که کودک دلبندتان ۶ ماهگی را گذرانده پس استفاده از آبمیوه خوری کودک برای او که تازه غذاهای کمکی را شروع کرده و شیر مادر دیگر تنها غذای انحصاری او نیست، شروع می‌شود.

از این پس آب انواع میوه‌هارا می‌توان به کودک داد و بعد از ۹ ماهگی که ،سیستم گوارشی ودندان‌های کودک کامل‌تر می‌شود و توانایی خوردن انواع پوره میوه‌ها را دارد.

با شروع غذای کمکی، مصرف آب میوه ‌های طبیعی هم شروع می‌شود. در شروع باید از میوه‌هایی که خاصیت آلرژن کمتری دارند مانندآب سیب وآب پرتقال، با توجه به فصل، استفاده شود. میوه‌هایی مانندکیوی و توت‌فرنگی به دلیل آلرژی ‌زا بودن در شروع، برای کودک مناسب نیست.

در شروع تغذیه کودک با غذاهای کمکی، آبمیوه، باید به مقدارکم مصرف شود که معده کودک پر نشود و اشتهای او را برای غذا خوردن بگیرد. آبمیوه نباید به صورت مخلوط و با ترکیبات مختلف به کودک داده شود وباید برحسب تمایل کودک به طعم آن باشد.

آبمیوه خوری کودک مایا، دارو خوردن را برای کودک راحت کنید !

حالا که کودکتان بیمار شده و برای خوردن دارو، باید راه حلی پیدا کنید. هر چند که بهتر است دارو به همراه آب مصرف شود. اما با توجه به نوع داروی مصرفی کودک، می‌توانید دارو را با آبمیوه به کودک داد و اینجاست که آبمیوه خوری کودک مایا می‌تواند کار شما را راحت کند.

به عنوان مثال قطره آهن بهتر است با آب میوه به کودک داده شود. همانطورکه گفته شد بسته به نوع دارو می‌توان ازآبمیوه هم برای مصرف دارو استفاده کرد. در این مورد پرسیدن نظر دکتر متخصص بهترین راه است.

معرفی آبمیوه خوری کودک مایا

آبمیوه ها به علت غلظت بیشتر نسبت به شیر، نیاز به سیستمی خاص برای عبور مایع از درون سوراخ سرشیشه را دارند.

سرشیشه آبمیوه خوری کودک مایا با طراحی منحصر به فرد و سر پهن، جریان سریعی را فراهم می کند که برای عبور انواع مایعات غلیظ مثل آبمیوه ها مناسب می باشد. همچنین سیستم جریان هوای تعبیه شده بر روی این سر شیشه، مانع از کیپ شدن سرشیشه شده و از نفخ کودک جلوگیری می نماید.

بطری آبمیوه خوری کودک مایا هم طرحی مناسب برای نوشیدن مایعات نظیر آبمیوه ها، شیر و آب، دارد.

استفاده از این محصول به کودک دلبند شما کمک می‌کند تا خودش به تنهایی تجربه نوشیدن آبمیوه و کشف مزه‌های جدید را داشته باشد.

در ساخت آبمیوه خوری کودک مایا سر شیشه سیلیکونی مایا از سیلیکون 100 درصد خالص، بهداشتی و بی بو استفاده شده است. این محصول مانند تمامی محصولات با کیفیت مایا فاقد BPA و سایر مواد شیمیایی مضر می باشد، تا با خیالی آسوده بتوانید از آن برای شروع فصل جدید تغذیه کودکتان استفاده کنید.

آبمیوه خوری کودک مایا ، بازیگوشی های کودک

شما هم در حین آبمیوه خوردن کودکتان نگران کثیف شدن اطراف، با بازیگوشی‌های او هستید؟

اما با استفاده از آبمیوه خوری کودک مایا، می‌توانید اطمینان داشته باشید که بدون کثیف کردن اطراف، کودک شما می‌دهد تا بازیگوشی کند.

آبمیوه خوری کودک مایا، بدون ریختن و هدر رفتن مایع داخلش می تواند در کنارتان باشد. همچنین از محصول می‌توانید برای ذخیره کردن و نگهداری مایعات نیز استفاده کنید.

روش استفاده از آبمیوه خوری مایا

در استفاده اول از این محصول حتما باید آن را شسته و ضدعفونی نمایید. قبل از اولین استفاده و پس از هر بار استفاده، آبمیوه خوری سر سیلیکونی مایا را جهت ضدعفونی نمودن 3 دقیقه بجوشانید. جهت شست و شو و استرلیزه نمودن می توانید از ماشین ظرفشویی و یا مایع ضدعفونی کننده استفاده نمایید.

به همراه این محصول یک عدد صافی هم وجود دارد که می‌توانید برای صاف کردن مایعاتی که ممکن است باعث ایجاد گرفتگی و کیپ شدن سرشیشه شوند، براحتی استفاده کنید.
از دیگر نکات مهمی که باید به آن اشاره نمود این است که از مصرف سر شیشه صدمه دیده و کهنه باید خودداری نمود.

نوشیدن آبمیوه بیش از حد می تواند منجر به سوء تغذیه شود، زیرا کودک دیگر میل به غذا خوردن را از دست می‌دهد و مواد مغذی لازم از جمله پروتئین ها و کربوهیدرات را دریافت نمی‌کند. پس اعتدال در مصرف آبمیوه را فراموش نکنید.